FEEDBACK MARKETING
Feedback marketing aktivitami poskytujeme prehľadné informácie o skúsenostiach, postojoch a hodnoteniach vašich zákazníkov. Dnešný spotrebiteľ je pod neutíchajúcou paľbou sľubov, akcií a výhod zo všetkých strán a kanálov. Ten istý spotrebiteľ sa však pri nákupoch správa múdro a sofistikovane, požaduje kvalitu a výhodnú cenu. Aby váš produkt alebo služba v tomto súboji uspela, musí byt ľahko použiteľná, zaujímavá, atraktívna a žiadaná. Preto cez UX používateľské skúsenosti vytvárame emócie, ktoré budú dlhodobo zapamätateľné.
Prečo feedback marketing?
- spoločnosti, ktoré realizujú feedback programy sú v intenzívnom dlhodobom vzťahu so svojimi zákazníkmi
- zákazníci tento vzťah cítia, cítia že ich hlasy sú zbierané a vypočuté, čím sú lojálnejší
- firmy, ktoré spätnú väzbu nezbierajú nevedia o postojoch a budúcich rozhodnutiach svojich zákazníkov
Vďaka vývoju online technológií používame širokú škálu nástrojov pre zber a vyhodnocovanie spätných väzieb
- SMS a mobilné aplikácie na prijímanie recenzií
- On-line prieskumy spokojnosti a hodnotenia kvality
- aplikácie a SW na generovanie odporúčaní pre priateľov
- portály pre cenové porovnávania, UX, on-line reputácie
- geomarketing riešenia a poradenstvo, inteligentné insighty a prehľady
- meranie sledovanosti komplexného mediálneho obsahu, kanálov a typov zariadení.